Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája

Kiss Dóra (2014) Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolg.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2016. November 26..

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
dr Szántó SzilviaNEM RÉSZLETEZETTdocensszanto.szilvia@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Légkondicionáló, LG, Stratégia, Lakossági
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Dátum: 2014. Nov. 29. 16:57
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 10:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet