Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája

Kiss Dóra (2014) Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Szakdolg.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2016. November 26..

Download (3MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
dr Szántó SzilviaUNSPECIFIEDdocensszanto.szilvia@kvifk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing, Légkondicionáló, LG, Stratégia, Lakossági
Depositing User: Haász Antal
Date Deposited: 2014. Nov. 29. 16:57
Last Modified: 2015. Apr. 22. 10:23

Actions (login required)

View Item View Item