Gamification – Játékalapú megoldások

Heiszman Tamás (2014) Gamification – Játékalapú megoldások. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Heiszman_Tamas_Szakdolgozat_Gamification.pdf] PDF
Heiszman_Tamas_Szakdolgozat_Gamification.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Heiszman_Tamas_Kutatasi_melleklet.xls] Microsoft Excel
Heiszman_Tamas_Kutatasi_melleklet.xls
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (567kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai tanár, PhD, BGF-KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gamifikáció, Játékosítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:07
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 20. 09:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet