„Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül

Szabó Nikolett (2014) „Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó_Nikolett_szakdolgozat.pdf] PDF
Szabó_Nikolett_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr Szántó Szilvia
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Startup vállalkozás, Marketingstratégia, Bigo Brand, Multifunkcionális termék, 5in1 táska, Termékbevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Nov. 28. 08:27
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 24. 13:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet