A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére

Komáromi Erika Erzsébet (2014) A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
szakdolgozat_Komaromi_Erika.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Fodor MónikaUNSPECIFIEDegyetemi docens, PhD, BGF KKKfodor.monika@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Boldogság, Online marketing, Fogyasztói magatartás , Média, Generációk, Kommunikáció
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:07
Last Modified: 2015. Nov. 05. 15:50

Actions (login required)

View Item View Item