Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében

Szabó Panna Zita (2014) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabó Panna Zita.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabó Panna Zita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
Marketingkommunikáció szakirányvezető, főiskolai docens, PhD, Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Zeneipar, Gold Record Music Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:12
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 17. 15:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet