Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában

Láng Daniella (2015) Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában.pdf] PDF
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus -Vendéglátás-FOSZK

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai adjunktus, képzésvezető

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Szolgáltatásmarketing, Elégedett vendég, Panaszszituáció menedzsment, Mercure Budapest Korona
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Jún. 02. 07:27
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 15. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet