Az OxyGym értékesítési rendszerének marketingszempontú elemzése

Tombácz Jennifer (2015) Az OxyGym értékesítési rendszerének marketingszempontú elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of AZ OXY GYM ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZERÉNEK MARKETINGSZEMPONTÚ ELEMZÉSE PDF.pdf]
Előnézet
PDF
AZ OXY GYM ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZERÉNEK MARKETINGSZEMPONTÚ ELEMZÉSE PDF.pdf

Download (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az OxyGym konditerem értékesítését elemzi marketingszempontból

Magyar cím

Az OxyGym értékesítési rendszerének marketingszempontú elemzése

Angol cím

The analysis of OxyGym sales system with a marketing viewpoint

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing - FOSZK

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, Szolgáltatásmarketing, Értékesítési csatorna
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Nov. 30. 09:36
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 05. 10:42
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/3802

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet