Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva

Kiss János (2015) Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_2015 11 24_Vegleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_2015 11 24_Vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)

Magyar cím

Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fodor Mónika
NEM RÉSZLETEZETT
Egyetemi docens phd

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Értékesítés, Kereskedelem, Mary Ker Pasta Kft., Tészta, Száraztészta
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 17:24
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 12. 15:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet