Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése

Zombor Adrienn (2021) Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Zombor_Adrienn_KKK.pdf] PDF
Zombor_Adrienn_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (704kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom legfőbb célja az, hogy bemutassam a fiatalok körében manapság az egyik legnépszerűbb bankszámlát, az OTP Juniort, és azt összehasonlítsam a legnagyobb hazai versenytársaival, hogy egy átfogó, globális képet kapjak a hazánkban kifejezetten fiatalok részére elérhető bankszámlák piacáról, illetve azt elemezzem szolgáltatásmarketing szempontból. Kitérek a szolgáltatás marketing-mixre, vagyis a 7P egyes elemeire az OTP Juniorra vonatkozóan, illetve a szolgáltatásmarketing alapjára, a HIPI elvre. Dolgozatom primer kutatási része egy kérdőív, mely alapján az előzetesen megfogalmazott hipotéziseimet alá tudtam támasztani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: 7P modell, bank(ok), OTP Bank, szolgáltatásmarketing, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 14:08
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 14:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet