Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése

Zombor Adrienn (2021) Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Zombor Adrienn.pdf] PDF
Szakdolgozat_Zombor Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (729kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom legfőbb célja az, hogy bemutassam a fiatalok körében manapság az egyik legnépszerűbb bankszámlát, az OTP Juniort, és azt összehasonlítsam a legnagyobb hazai versenytársaival, hogy egy átfogó, globális képet kapjak a hazánkban kifejezetten fiatalok részére elérhető bankszámlák piacáról, illetve azt elemezzem szolgáltatásmarketing szempontból. Kitérek a szolgáltatás marketing-mixre, vagyis a 7P egyes, releváns elemeire az OTP Juniorra vonatkozóan, illetve a szolgáltatásmarketing alapjára, a HIPI elvre. Dolgozatom primer kutatási része egy kérdőív, mely alapján az előzetesen megfogalmazott hipotéziseimet alá tudtam támasztani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kárász Zsófia Veronika
Külső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, banki szolgáltatás(ok), bankmarketing, marketing, OTP Bank
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet