A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében

Agárdi Nikoletta (2021) A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Agárdi Nikoletta_yq0gnl_szakdolgozat.pdf] PDF
Agárdi Nikoletta_yq0gnl_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja az gasztromarketing elméleti háttérének bemutatásán túl, megvizsgálni, mennyire befolyásolja a fogyasztói döntést az, hogy az adott vendéglátóegység tudatosan ügyel a kommunikációjára, és melyek azok az eszközök, amik a legjobban megragadják a fogyasztók figyelmét. Dolgozatomban kétféle kutatási módszerrel vizsgálom a fogyasztói döntést alakító tényezőket, a vendéglátásban használt marketingkommunikációs eszközöket és azok hatékonyságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Götz Laura
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, gasztronómia, gasztrotörténet, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:11
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet