CRM rendszerek vizsgálata a ROCKWOOL Hungary Kft-nél

Zsemlye Adél (2021) CRM rendszerek vizsgálata a ROCKWOOL Hungary Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Zsemlye Adél.pdf] PDF
Szakdolgozat - Zsemlye Adél.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a különböző CRM rendszereket vizsgáltam meg, összegyűjtöttem ezek előnyeit és hátrányait, illetve azokat a tulajdonságokat, melyekkel támogatják egy cég működését. Bővebb belátást nyerhettem az ügyfélkapcsolati rendszerek felhasználásába egy építőipari vállalaton belül. Röviden bemutattam a céget és annak szerepét a piacon belül. A dolgozatomban a kiválasztott cég több alkalmazottjával is interjút készítettem, hogy egy még átfogóbb megértést kaphassak a különböző osztályok kapcsolatáról a CRM rendszerrel. Megvizsgáltam a vevői elégedettségi kérdőíven keresztül a cég piaci megítélését, hogy ezen keresztül is tapasztalatot szerezhessek és javaslatokat tehessek az esetleges változtatásokra. A dolgozatom megállapításában javaslatot tettem az esetleges jobb felhasználást illetően.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM rendszer, építőipar, Rockwool Hungary Kft., ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélkezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet