A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében

Somogyi Dániel (2014) A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A VÁSÁRLÓI ELÉGEDETTSÉG ELÉRÉSE ÉS FENNTARTÁSA A MOL NYRT. KISKERESKEDELMI ÉS MARKETING TEVÉKENYSÉGÉBEN - NI50JG.pdf] PDF
A VÁSÁRLÓI ELÉGEDETTSÉG ELÉRÉSE ÉS FENNTARTÁSA A MOL NYRT. KISKERESKEDELMI ÉS MARKETING TEVÉKENYSÉGÉBEN - NI50JG.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási engedély - NI50JG.pdf] PDF
Titkosítási engedély - NI50JG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (178kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi és Európa-tanulmányok Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kiskereskedelem, Marketing, MOL Nyrt., Vásárlói elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:12
Utolsó módosítás: 2015. Aug. 07. 11:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet