A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében

Gagyi Diána (2014) A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
GagyiDiána_XCS72E_Szakdolgozat_2014.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Harsányi DávidUNSPECIFIEDMarketingkommunikációs szakirányvezető főiskolai docens, PhD, Budapesti Gazdasági Főiskolaharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Divat, Divatmarketing, Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Fogyasztói magatartás , Hatékonyság
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:12
Last Modified: 2015. Oct. 15. 09:54

Actions (login required)

View Item View Item