A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében

Gagyi Diána (2014) A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of GagyiDiána_XCS72E_Szakdolgozat_2014.pdf] PDF
GagyiDiána_XCS72E_Szakdolgozat_2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
Marketingkommunikációs szakirányvezető főiskolai docens, PhD, Budapesti Gazdasági Főiskola

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divat, Divatmarketing, Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Fogyasztói magatartás , Hatékonyság
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:12
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 15. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet