A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére

Medve Enikő (2014) A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Szakdolgozat_MedveEniko_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[img] PDF
Szinopszis_szakdolgozat_MedveEniko.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (142kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Harsányi DávidUNSPECIFIEDfőiskolai docens PhDharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Bormarketing, Borpiac, Magyarország
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:12
Last Modified: 2015. Oct. 14. 12:35

Actions (login required)

View Item View Item