Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában

Papp Gabriella (2015) Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Papp Gabriella_Y3N4IJ_elektronikus_V8.pdf] PDF
Szakdolgozat_Papp Gabriella_Y3N4IJ_elektronikus_V8.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, Gerilla marketing, Content Marketing, Közösségi média , Social media, Reklám, online
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 10:12
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 24. 13:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet