A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata

Hegedűs Kinga (2015) A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Hegedűs Kinga (G8GPQA) - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Hlédik ErikaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETThledik.erika@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói elégedettség, Cafeteria, MLM, Marketing, Green Pass Utalványkibocsátó Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2015. Dec. 07. 08:48
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 14. 15:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet