A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata

Hegedűs Kinga (2015) A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Hegedűs Kinga (G8GPQA) - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Hlédik ErikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDhledik.erika@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói elégedettség, Cafeteria, MLM, Marketing, Green Pass Utalványkibocsátó Kft.
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2015. Dec. 07. 08:48
Last Modified: 2016. Jun. 14. 15:38

Actions (login required)

View Item View Item