A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel

Galántai Gréta (2014) A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT_HRC_GG_FINAL_rm33ju.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Kopcsay LászlóUNSPECIFIEDMarketingmenedzsment szakirányvezető, egyetemi docens, KKFKkopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Márkaépítés, Online marketing, Hard Rock Cafe, Márka, Közösségi média
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:13
Last Modified: 2015. Oct. 15. 11:20

Actions (login required)

View Item View Item