Examining the changing customer behaviour by analysing the impacts of TripAdvisor on Bohem Art Hotel

Sélley-Rauscher Fanni (2015) Examining the changing customer behaviour by analysing the impacts of TripAdvisor on Bohem Art Hotel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation last version - Fanni Sélley-Rauscher - 08.12.2015.pdf]
Előnézet
PDF
Dissertation last version - Fanni Sélley-Rauscher - 08.12.2015.pdf

Download (1MB) | Előnézet

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: TripAdvisor, Bohem Art Hotel, Costumer , Impacts, Analyse
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 09. 09:33
Utolsó módosítás: 2016. Már. 02. 11:40
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/4302

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet