A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Simoncsics Bianka (2014) A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
A MOL Kiskereskedelem Marketing tevékenysége_final.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2099. December 01..

Download (3MB)
[img] PDF
HivatalosBejegyzes (44).pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (177kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Jäckel KatalinUNSPECIFIEDegyetemi docens, PhD - BGF KKKjaeckel.katalin@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: MOL Nyrt., Töltőállomás, Marketing, Kiskereskedelem, Fogyasztói magatartás, Olajipar
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:13
Last Modified: 2015. Aug. 06. 11:07

Actions (login required)

View Item View Item