A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Simoncsics Bianka (2014) A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
A MOL Kiskereskedelem Marketing tevékenysége_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2099. December 01..

Download (3MB)
[img] PDF
HivatalosBejegyzes (44).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (177kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Jäckel KatalinNEM RÉSZLETEZETTegyetemi docens, PhD - BGF KKKjaeckel.katalin@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: MOL Nyrt., Töltőállomás, Marketing, Kiskereskedelem, Fogyasztói magatartás, Olajipar
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2015. Aug. 06. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet