A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Simoncsics Bianka (2014) A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A MOL Kiskereskedelem Marketing tevékenysége_final.pdf] PDF
A MOL Kiskereskedelem Marketing tevékenysége_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2099. December 01..

Download (3MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes (44).pdf] PDF
HivatalosBejegyzes (44).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (177kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi docens, PhD - BGF KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: MOL Nyrt., Töltőállomás, Marketing, Kiskereskedelem, Fogyasztói magatartás, Olajipar
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2015. Aug. 06. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet