Communication errors and pitfalls in social media - The four most common marketing mistakes brands make online

Zwickl Dániel (2015) Communication errors and pitfalls in social media - The four most common marketing mistakes brands make online. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dániel-Vince-Zwickl_Dissertation - 2015.pdf] PDF
Dániel-Vince-Zwickl_Dissertation - 2015.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Kommunikációs hibák és csapdák a közösségi médiában - A négy leggyakoribb marketinghiba, melyet márkák elkövetnek online

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Benei Péter
NEM RÉSZLETEZETT
óraadó tanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: social media
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 09. 16:18
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 07. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet