Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén

Kónya Dávid (2014) Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Kónya Dávid-Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat ismerteti az e-learning szolgáltatások nemzetközi és hazai piacára jellemző főbb adatokat,trendeket szereplőket. Bemutatásra kerül egy magyar e-learning szolgáltató által, B2B piacon alkalmazott marketing-mix és annak változásai egy esetleges B2C piacra lépés esetén. A globális és regionális adatok feltárását szekunder kutatás segítette, mely során vállalati beszámolók, felmérések, piaci előrejelzések és szakmai kiadványok kerültek elemzésre. A dolgozatban bemutatott cég által biztosított információk lehetővé tették a vállalati szférát megcélzó marketing-mix megismerését. Ezt követően egy online kérdőíves megkérdezés keretein belül elvégzett primer, kvantitatív kutatás eredményének bemutatására kerül sor, mely az e-learning szolgáltatások fogyasztói megítéléséről ad képet. Végezetül, ezen ismeretek tekintetében, javaslatok kerülnek megfogalmazásra a marketing-mix változtatásait illetően.

Angol cím

The market of the e-learning services and the changes of the marketing-mix used by Innotica Group in case of B2C market entry

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Kopcsay LászlóNEM RÉSZLETEZETTegyetemi docens, PhD, BGF-KKKkopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-learning, , Szolgáltatásmarketing, Tudásmenedzsment, Marketing-mix, Szervezetfejlesztés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 11. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet