Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén

Kónya Dávid (2014) Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Kónya Dávid-Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A dolgozat ismerteti az e-learning szolgáltatások nemzetközi és hazai piacára jellemző főbb adatokat,trendeket szereplőket. Bemutatásra kerül egy magyar e-learning szolgáltató által, B2B piacon alkalmazott marketing-mix és annak változásai egy esetleges B2C piacra lépés esetén. A globális és regionális adatok feltárását szekunder kutatás segítette, mely során vállalati beszámolók, felmérések, piaci előrejelzések és szakmai kiadványok kerültek elemzésre. A dolgozatban bemutatott cég által biztosított információk lehetővé tették a vállalati szférát megcélzó marketing-mix megismerését. Ezt követően egy online kérdőíves megkérdezés keretein belül elvégzett primer, kvantitatív kutatás eredményének bemutatására kerül sor, mely az e-learning szolgáltatások fogyasztói megítéléséről ad képet. Végezetül, ezen ismeretek tekintetében, javaslatok kerülnek megfogalmazásra a marketing-mix változtatásait illetően.

English title

The market of the e-learning services and the changes of the marketing-mix used by Innotica Group in case of B2C market entry

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Kopcsay LászlóUNSPECIFIEDegyetemi docens, PhD, BGF-KKKkopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: E-learning, , Szolgáltatásmarketing, Tudásmenedzsment, Marketing-mix, Szervezetfejlesztés
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:13
Last Modified: 2015. Nov. 11. 09:56

Actions (login required)

View Item View Item