Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében

Jakab Gergely (2015) Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az online és közösségi médiatevékenységek a szállodák marketing tevékenységében.pdf] PDF
Az online és közösségi médiatevékenységek a szállodák marketing tevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Turizmus marketing, Szálloda, Online , Közösségi média , Marketing terv
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 11. 09:13
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 15. 16:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet