A termékelhelyezéshez kapcsolódó attitűdök Magyarországon

Antal Bianka Klaudia (2015) A termékelhelyezéshez kapcsolódó attitűdök Magyarországon. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Antal Bianka Klaudia szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Harsányi DávidUNSPECIFIEDFőiskolai docens, PhD, Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Termékelhelyezés, Magyarország, Termékmegjelenítés, Primer kutatás
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Dec. 14. 08:57
Last Modified: 2016. May. 28. 11:01

Actions (login required)

View Item View Item