Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?

Pocsai Anikó (2016) Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Aniko Pocsai - Kulker- Final Thesis.pdf] PDF
Aniko Pocsai - Kulker- Final Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (5MB)

Magyar cím

Tartalom marketing stratégia kialakítasa egy nemzetközi nagyvállalatnál. Hogyan lehetne növelni az Omron website látogatottságát?

Angol cím

Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi és Európa Tanulmányok Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil. Szabó Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Seo, Content Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Jan. 04. 09:07
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 26. 13:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet