Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében

Bencsik Vivien (2014) Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Bencsik Vivien - Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing mesterszak

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Fodor MónikaNEM RÉSZLETEZETTegyetemi docens, PhD, BGF KKK fodor.monika@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, Ügyfélkapcsolat, CRM, Magyar Telekom, Vállalati stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 29. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet