Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében

Bencsik Vivien (2014) Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Bencsik Vivien - Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing mesterszak

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Fodor MónikaUNSPECIFIEDegyetemi docens, PhD, BGF KKK fodor.monika@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: B2B, Ügyfélkapcsolat, CRM, Magyar Telekom, Vállalati stratégia
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:15
Last Modified: 2015. Sep. 29. 12:57

Actions (login required)

View Item View Item