Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice

Hunkó Fruzsina (2016) Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of DISSERTATION Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice_ Fruzsina Hunkó.pdf] PDF
DISSERTATION Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice_ Fruzsina Hunkó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Cservák György
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Street food, food truck, Reinpold's Kolbice, Street food in Budapest, Kürtőskalács, Lángos
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 09:58
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 05. 11:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet