Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben

Forgó Fanni Eszter (2014) Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Abstract

Dolgozatomban a vásárlások egy egyedi kategóriáját, az impulzív vásárlás jelenségét szeretném megvizsgálni egy speciális környezetben, az online kereskedelemben. A téma aktualitását az internetes kereskedelem növekvő jelentősége adja, hiszen ez egy olyan lehetőséget nyújt a felhasználók és a kereskedelmi egységek számára, mely eddig elérhetetlen volt a hagyományos „brick and mortar” típusú boltokban. A tér és idő „megszűnése” elősegíti az impulzív vásárlás megjelenését is, hiszen bárhonnan böngészve az interneten, azonnal megvásárolhatunk olyan termékeket, melyekre abban a pillanatban találtunk rá és, aminek vásárlását előre nem terveztük. Ez olyan perspektívákat nyújt a cégeknek, amelyek egy új korszakát jelenthetik a kereskedelemnek.

Hungarian title

Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben

English title

The role of the impulse buying in the e-commerce

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Kozák ÁkosUNSPECIFIEDfőiskolai docens, PhDdr.kozak.akos@kvifk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: impulzusvásárlás, fogyasztói magatartás, vásárlói magatartás, on-line kereskedelem, on-line impulzív vásárlás
Depositing User: Haász Antal
Date Deposited: 2014. Dec. 03. 09:39
Last Modified: 2015. Apr. 20. 14:28

Actions (login required)

View Item View Item