Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben

Forgó Fanni Eszter (2014) Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a vásárlások egy egyedi kategóriáját, az impulzív vásárlás jelenségét szeretném megvizsgálni egy speciális környezetben, az online kereskedelemben. A téma aktualitását az internetes kereskedelem növekvő jelentősége adja, hiszen ez egy olyan lehetőséget nyújt a felhasználók és a kereskedelmi egységek számára, mely eddig elérhetetlen volt a hagyományos „brick and mortar” típusú boltokban. A tér és idő „megszűnése” elősegíti az impulzív vásárlás megjelenését is, hiszen bárhonnan böngészve az interneten, azonnal megvásárolhatunk olyan termékeket, melyekre abban a pillanatban találtunk rá és, aminek vásárlását előre nem terveztük. Ez olyan perspektívákat nyújt a cégeknek, amelyek egy új korszakát jelenthetik a kereskedelemnek.

Magyar cím

Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben

Angol cím

The role of the impulse buying in the e-commerce

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Kozák ÁkosNEM RÉSZLETEZETTfőiskolai docens, PhDdr.kozak.akos@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: impulzusvásárlás, fogyasztói magatartás, vásárlói magatartás, on-line kereskedelem, on-line impulzív vásárlás
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Dátum: 2014. Dec. 03. 09:39
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 20. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet