Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében

Alberti Dorina (2014) Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Alberti_D.pdf] PDF
Szakdolgozat_Alberti_D.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az online marketing egyes eszközeire helyezem a hangsúlyt, melyet elméleti háttéren és gyakorlati példákon keresztül szemléltetek. Továbbá áll még a munkám egy hosszabb felvezető részből, melyben definiálom és részletezem a vállalkozást, a ROI-t és az internet kialakulását, feljlődését és használatát. Végül pedig egy primer kutatással támasztom alá a hipotézisemet, ami a következő: Az online marketing megfelelő használata pozitívan hat a ROI alakulására.

Magyar cím

Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében

Angol cím

The impact of online marketing on the profitability of enterprises in the light of some key studies

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, ROI, Internet stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 16. 11:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet