A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre

Latorre Cecilia Natalie (2016) A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre.pdf] PDF
A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdasági és Nemzetközi Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Renner Péter
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Shared Service Center, Y generáció, Outsourcing, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 07. 12:28
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 10. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet