A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában

Darvas Orsolya (2014) A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Z9M8LN_szakdolgozat.pdf] PDF
Z9M8LN_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Tóth Antal
NEM RÉSZLETEZETT
Minőségmenedzsment szakirányvezető, egyetemi docens, BGF-KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségügy, Vevői elégedettség, Reanal Laborvegyszer Kft., Minőségfejlesztés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 05. 15:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet