A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül

Torma Ramóna (2016) A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Torma_Ramóna_A-Four-Seasons-luxusmárka-bemutatása-a-Gresham-Palace-példáján-keresztül.pdf] PDF
Torma_Ramóna_A-Four-Seasons-luxusmárka-bemutatása-a-Gresham-Palace-példáján-keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Budea Ildikó
NEM RÉSZLETEZETT
Óraadó

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Four Seasons, Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, luxusmárka, luxusszálloda, Szállodai besorolási rendszer, fogyasztói magatartás, hamisítvány, marketing, divattermék, luxuscikk
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 15:31
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 15. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet