Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies

Óvári Ádám (2014) Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Co_branding_s_effects_on_consumer_perception_and_behavior_with_a_focus_on_ingredient_branding_strategies.pdf] PDF
Co_branding_s_effects_on_consumer_perception_and_behavior_with_a_focus_on_ingredient_branding_strategies.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Angol cím

Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ingredient branding, Co-branding, Intel inside, InBranding, Multi-level marketing strategies
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 05. 16:30
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 22. 12:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet