Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával

Grábits András (2014) Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Grábits András (LQVBAQ)_Szakdolgozat_Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (4MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Eszes IstvánUNSPECIFIEDPhDeszes.istvan@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Online marketing, E-kereskedelem, E-business, Internet stratégia, Piaci bevezetés
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:15
Last Modified: 2015. Oct. 16. 12:14

Actions (login required)

View Item View Item