Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával

Grábits András (2014) Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Grábits András (LQVBAQ)_Szakdolgozat_Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Eszes IstvánNEM RÉSZLETEZETTPhDeszes.istvan@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, E-kereskedelem, E-business, Internet stratégia, Piaci bevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 16. 12:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet