Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden?

Rácz Márta (2014) Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Diplomarbeit_2014_Márta Rácz_endgültig.pdf] PDF
Diplomarbeit_2014_Márta Rácz_endgültig.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (953kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a magyar borkultúra ill. a kunsági borvidék kialakulását mutatom be. Mivel a borászat jelentős ezen a vidéken, nagyon fontos, hogy a borturizmus is fejlődjön, hiszen bormarketing egyik mozgatórugója. Arra kerestem a választ, hogy hogyan lehetne növelni ezen a téren a potenciált a kunsági borvidékben, és hogy milyen lehetőségei van a Duna Borrégió Borút Egyesületnek. Mindehhez 2 interjút is készítettem. Dolgozatom eredményeként feltártam a kunsági borturizmusban rejlő lehetőségeket, ill. a fejlesztésre szoruló területek javításának módjait.

Magyar cím

A Kiskunsági borvidék kialakulása - Hogyan lehetne a hírnevét javítani?

Angol cím

Development of the Kiskunság Wine Region - How could be improved its Reputation?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Horváth Péter
Belső
Címzetes docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Wein, Weinstraßen, Kunság Weinregion, Weintourismus, Weinmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 05. 16:31
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 02. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet