Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere?

Bakos Dóra (2016) Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere? Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bakos Dóra_c3afw2_szakdolgozat.pdf] PDF
Bakos Dóra_c3afw2_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of nyilatkozat_Bakos Dóra_c3afw2.pdf] PDF
nyilatkozat_Bakos Dóra_c3afw2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (470kB)

Magyar cím

Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Eckert Bálint
NEM RÉSZLETEZETT
mestertanár,BGE

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Online marketing eszközök, Belföldi turizmus, Magyar Turizmus Zrt., Tourinform
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Dóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 19. 10:17
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 19. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet