Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára

Horogh Zoltán (2016) Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Horogh_Zoltan_Red_Bull_Pilvaker.pdf]
Előnézet
PDF
Horogh_Zoltan_Red_Bull_Pilvaker.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat.jpg] Kép (JPEG)
nyilatkozat.jpg
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (625kB)
[thumbnail of PSZK_Nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_Horogh Zoltán.pdf] PDF
PSZK_Nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_Horogh Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (344kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsigmond Száva
NEM RÉSZLETEZETT
Tanársegéd, teamcoach

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Red Bull, Pilvaker, marketingkommunikáció, energiaital
Felhasználói azonosító szám (ID): Horogh Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 19. 17:30
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 07. 13:24
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/7074

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet