A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén

Uri Bernadett (2014) A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (6MB)
[thumbnail of Szakdolgozat Uri Bernadett.pdf] PDF
Szakdolgozat Uri Bernadett.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (6MB)

Absztrakt (kivonat)

A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén

Magyar cím

A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás József
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Trade marketing, Értékesítés ösztönzés, Gyógyszeripari marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 05. 12:10
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 12. 10:59

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet