A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés

Farnadi Dzsenifer (2014) A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
farnadi_dzsenifer_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (771kB)

Magyar cím

A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Józsa LászlóNEM RÉSZLETEZETTprofesszorjozsa.laszlo@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, K&H Bank Zrt., Marketingkommunikáció , Ügyfélkapcsolat
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 12. 15:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet