A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100: Hogyan legyünk látnok marketingesek?

Papp Henriett (2016) A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100: Hogyan legyünk látnok marketingesek? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of mirqkt_papp_henriett_SZAKDOLGOZAT_20160518.pdf] PDF
mirqkt_papp_henriett_SZAKDOLGOZAT_20160518.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (982kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Társadalomtudományi és Gazdasági Szakfordító és Tolmács

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Polcz Károly
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fordítás, Szakfordítás, Angol nyelv
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 23. 09:09
Utolsó módosítás: 2017. Már. 17. 10:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet