A Duna House marketingkommunikációs stratégiája

Kardos Krisztina (2014) A Duna House marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
DTXYZ1_KardosKrisztina_DUNA HOUSE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[img] PDF
DTXYZ1_DunaHouse_Mélyinterjú válaszok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (169kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Jäckel KatalinNEM RÉSZLETEZETTEgyetemi docens, PhD, BGF Külkereskedelmi Karjaeckel.katalin@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Duna House, Ingatlanpiac, Marketingstratégia, Online kommunikáció, Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 28. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet