A Duna House marketingkommunikációs stratégiája

Kardos Krisztina (2014) A Duna House marketingkommunikációs stratégiája. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
DTXYZ1_KardosKrisztina_DUNA HOUSE.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[img] PDF
DTXYZ1_DunaHouse_Mélyinterjú válaszok.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (169kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr Jäckel KatalinUNSPECIFIEDEgyetemi docens, PhD, BGF Külkereskedelmi Karjaeckel.katalin@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Duna House, Ingatlanpiac, Marketingstratégia, Online kommunikáció, Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:15
Last Modified: 2015. Oct. 28. 11:08

Actions (login required)

View Item View Item