Varga Norbert (2016) A PQS International marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
| ![Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf [thumbnail of Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 02.. Download (2MB) | 
Absztrakt (kivonat)
a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját.
Magyar cím
A PQS International marketing stratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketing , stratégia, Stratégiai tervezés | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi | 
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 02. 08:50 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 15:18 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
