Bp Creamy marketing - mix elemzés

Cserti Viola Erika (2014) Bp Creamy marketing - mix elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Cserti_Viola_EE97T1_Szakdolgozat_12_07.pdf] PDF
Cserti_Viola_EE97T1_Szakdolgozat_12_07.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A Bp Creamy egy kezdő kisvállalkozás, így dolgozatomban a marketing mix elemeit elemzem, ezen belül pedig a kommunikációs politika kap nagyobb szerepet, ahol a jővőbeni terveket, lehetőségeket is vizsgálom.

Magyar cím

Bp Creamy marketing - mix elemzés

Angol cím

Bp Creamy marketing - mix analysis

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Brávácz Ibolya
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing-mix, Marketingkommunikáció, Szolgáltatásmarketing, Promóció, Termék
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 07. 19:54
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 03. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet