A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.

Vida Róbert (2016) A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vida Róbert_A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.pdf] PDF
Vida Róbert_A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Prof. Dr. Józsa László
NEM RÉSZLETEZETT
Egyetemi tanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyermelyi tészta, Száraztészta piac, Élelmiszer-fogyasztás, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 09:18
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 23. 11:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet