A közösségi médiumok gender központú elemzése

Nyolczas Vivien (2014) A közösségi médiumok gender központú elemzése. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
nyolczas vivien a közösségi médiumok gender központú elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (917kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Társadalmi kommunikáció és média intézeti tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Montagnon BeatrixUNSPECIFIEDadjunktus, Budapesti Gazdasági Főiskola , Külkereskedelmi Karmontagnon.beatrix@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Médiumok, Közösségi média, Gender ideológia
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:16
Last Modified: 2015. Oct. 05. 10:06

Actions (login required)

View Item View Item