A közösségi médiumok gender központú elemzése

Nyolczas Vivien (2014) A közösségi médiumok gender központú elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
nyolczas vivien a közösségi médiumok gender központú elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (917kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi kommunikáció és média intézeti tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Montagnon BeatrixNEM RÉSZLETEZETTadjunktus, Budapesti Gazdasági Főiskola , Külkereskedelmi Karmontagnon.beatrix@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Médiumok, Közösségi média, Gender ideológia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2015. Már. 05. 12:16
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 05. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet