The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel

Szőke Áron (2016) The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation Aron Szoke.pdf] PDF
Dissertation Aron Szoke.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Karsai Árpád
NEM RÉSZLETEZETT
Lecturer

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Travel Agency, Kartago Tours, Online marketing, OTP Travel, Effects of advertising
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 08. 14:46
Utolsó módosítás: 2019. Ápr. 16. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet