Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City

Almási Ninetta Mirella (2016) Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Final version of the dissertation.pdf] PDF
Final version of the dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2036.

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Nowadays the role of online reviews has become more and more important for both hotels and potential guests. As people tend to spend more time on travelling, favourable feedback can be extremely beneficial for accommodation facilities. However, reviews bear both dangers and opportunities. Positive feedback is probable to convince the readers to choose a certain accommodation, while negative feedbacks may dissuade them. This research paper is supposed to answer the question whether online reviews have positive or negative influence on hotels,especially on the Hilton Budapest City.

Magyar cím

Online értékelések, vendégpanaszok és ezek hatása a Hilton Budapest Cityre

Angol cím

Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: guest feedback, complaint, online review
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 09. 12:07
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 16:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet