A romák helyzete az iskolai oktatásban

Bognár Ákos (2016) A romák helyzete az iskolai oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A romák helyzete az iskolai oktatásban.pdf] PDF
A romák helyzete az iskolai oktatásban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

1. Bevezetés, hipotézis 2. A cigányság története 3. A cigányság demográfiai helyzete 4. A cigány tanulók helyzete az oktatásban 5. Szegregáció 6. Új módszereket kereső iskolák 7. A kutatás eszközei, módszerei 8. A tanulókkal készített interjúk elemzése 9. Szakemberekkel készített interjúk 10. Konklúziók 11. Összegzés 12. Mellékletek 13. Felhasznált irodalom

Magyar cím

A romák helyzete az iskolai oktatásban

Angol cím

The position of Roma people in education

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Farkas Julianna
NEM RÉSZLETEZETT
Tanszékvezető Főiskolai tanár PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cigányság története, cigány kultúra, integráció, szegregáció, alternatív pedagógiai módszerek
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 15:12
Utolsó módosítás: 2017. Már. 20. 16:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet