How to develop and break into the international market as a startup by marketing tools : The comparison of the marketing activities of Mei Kawa and Nanushka

Bukovics Aliz (2016) How to develop and break into the international market as a startup by marketing tools : The comparison of the marketing activities of Mei Kawa and Nanushka. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájául a startupok marketing tevékenységét választottam. Azt vizsgálom, hogy egy fiatal divat márka hogyan tud fejlődni és betörni a nemzetközi piacra marketing eszközökkel. Összehasonlítok egy divat startupot, a MEI KAWÁT a Nanushkával, amely szintén startupként kezdte, viszont egy kockázati tőke befektetőnek köszönhetően sikerült kiemelkednie a versenyzők tömegéből és nemzetközi piackora is terjeszkedett. Ezért a Nanushka tevékenységéből tanulva és a nemzetközi és hazai piacot felmérve vonok le következtetéseket arra vonatkozóan, hogy vajon mi lehet a legjobb startégia egy divat startup számára. Azzal az elmélettel állok neki a dolgozatnak, hogy a mai trendekre reagálva az online marketing lehet a legfontosabb eszköz egy divat startup részére, azon belül is a közösségi média kell, hogy nagy hangsúlyt kapjon. Ezen kívül kíváncsi vagyok, hogy mennyire lehet létjogosultsága a haza piacon a designer márkáknak, vajon a több és több designer márka kialakulása tényleg annak köszönhető-e, hogy egyre nagyobb az emberek igénye az egyedi tervezésű ruhadarabokra. Ehhez készítettem mélyinterjúkat és egy kérdőívet. Az interjúval azt szerettem volna vizsgálni szakmabeliek megkérdezésével, hogy a hazai piac befogadja-e a designer márkákat. A verseny elbírja-e az újabb és újabb belépőket és a fogyasztók igénylik-e ezt a mértékű választékot. Ezen kívül az online marketing szerepéről kérdeztem őket. Tényleg csak az online média egyedül képes-e fenntartani és befuttatni egy márkát vagy szükség van-e még a tradicionális marketing hirdetési eszközökre. A jövőbeli tendenciákról is írok a kutatásomban. A kérdőívben az emberek vásárlási és közösségi média felhasználási szokásait mértem fel. Ezekből kiderült, hogy sokan szeretik a designer márkákat, de nem tudják megfizetni. Az online hirdetéseket sokan megnézik, kattintnak, még vásárolnak is ezeknek köszönhetően. A tradicionális marketing eszközöket nem kedvelik annyira, de amennyiben vizuálisan kellően stimuláló, felfigyelnek ezekre is. Ezeknek az eredményeknek köszönhetően vontam le következtetéseket, hogy a MEI KAWA milyen lépéseket kell, hogy tegyen a lehető legjobb eredmények érdekében, a minél nagyon profitabilitásért.

Magyar cím

Egy startup fejlődése és betörése a nemzetközi piacra marketing eszközökkel

Angol cím

How to develop and break into the international market as a startup by marketing tools

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Szabó Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
PhD MBA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Startup marketing, Online marketing, Divatmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 11:18
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 16. 13:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet