En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie?

Horváth Réka Judit (2014) En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie? Külkereskedelmi Kar.

[img]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat_2014_Réka Judit HORVÁTH.pdf

Download (558kB) | Előnézet

Magyar cím

Hogyan hatott az internet a fogyasztói magatartásra Magyarországon?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Francia nyelvű képzés

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
DR Törökné Szilágyi KatalinNEM RÉSZLETEZETTképzésvezető egyetemi docens szilagyi.katalin@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Réka Judit
Dátum: 2015. Már. 05. 12:17
Utolsó módosítás: 2015. Már. 05. 12:17
URI: http://dolgozattar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/910

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet