En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie?

Horváth Réka Judit (2014) En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie? Faculty of International Management and Business.

[img]
Preview
PDF
Szakdolgozat_2014_Réka Judit HORVÁTH.pdf

Download (558kB) | Preview

Hungarian title

Hogyan hatott az internet a fogyasztói magatartásra Magyarországon?

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Francia nyelvű képzés

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelvű)

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
DR Törökné Szilágyi KatalinUNSPECIFIEDképzésvezető egyetemi docens szilagyi.katalin@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing
Depositing User: Horváth Réka Judit
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:17
Last Modified: 2015. Mar. 05. 12:17
URI: http://dolgozattar.repozitorium.uni-bge.hu/id/eprint/910

Actions (login required)

View Item View Item